Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 11 to 18 of 18

Thread: TCLL clans

  1. #11
    Claptrap Fan
    Automotive Aficionado
    Icee's Avatar

    Badge

    Join Date
    Jul 2008
    Posts
    7,297
    Points
    23,698
         User Info     Contact     Gamer ID
    Join Date
    Jul 2008
    Posts
    7,297
    Points
    23,698

    Default

    $5 says is any old schooler with a top rank or near top rank goes back into this game would kick the shit out of every clan on there.

    0 Not allowed! Not allowed!


  2. #12
    American Soldier
    Private First Class
    Johnny Bravo's Avatar
    Join Date
    Aug 2008
    Location
    Hells Gate.
    Posts
    3,384
    Points
    5,954
         User Info     Contact     Gamer ID
    Join Date
    Aug 2008
    Location
    Hells Gate.
    Posts
    3,384
    Points
    5,954
    Gamer IDs

    Gamertag: I be Derpn PSN ID: IbeDerps

    Contact info:

    Youtube Channel: http://www.youtube.com/user/SonyPspRulz?feature=mhee

    Default

    LOL. I miss my RS days....
    Just like this one:

    0 Not allowed! Not allowed!


    United States Infantry:Specialist [E-4]


  3. #13
    Nooblet MAX$HOT's Avatar
    Join Date
    Jun 2011
    Location
    look behind you =)
    Posts
    26
    Points
    39
         User Info     Contact     Gamer ID
    Join Date
    Jun 2011
    Location
    look behind you =)
    Posts
    26
    Points
    39

    Default

    LOL =)

    0 Not allowed! Not allowed!

    thank you to all for the encoder psp cheat

  4. #14
    Member
    Join Date
    Mar 2010
    Location
    The Great Beyond.
    Posts
    360
    Points
    1,302
         User Info     Contact     Gamer ID
    Join Date
    Mar 2010
    Location
    The Great Beyond.
    Posts
    360
    Points
    1,302

    Default

    Didn't know people still played this game.

    0 Not allowed! Not allowed!

  5. #15
    THE CLOSER
    Beast
    Magnesium's Avatar
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Texas
    Posts
    995
    Points
    4,960
         User Info     Contact     Gamer ID
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Texas
    Posts
    995
    Points
    4,960
    Gamer IDs

    PSN ID: Lennons-Lemons

    Default

    The good ol` days. Although I was never good hacking, i was decent legit.

    0 Not allowed! Not allowed!


    Quote Originally Posted by RED 58 View Post
    yep, because BF3 is CoD
    Quote Originally Posted by SLOWSKI
    What's an area code

  6. #16
    Nooblet SgtSaxaphone's Avatar
    Join Date
    Aug 2011
    Posts
    2
    Points
    4
         User Info     Contact     Gamer ID
    Join Date
    Aug 2011
    Posts
    2
    Points
    4

    Default

    Well, you better get back into the game because the try hard n00bs are coming into the 100 ranks.

    0 Not allowed! Not allowed!

  7. #17
    Banned
    Join Date
    Dec 2011
    Posts
    42
    Points
    121
         User Info     Contact     Gamer ID
    Join Date
    Dec 2011
    Posts
    42
    Points
    121

    Default ...?!?!

    Quote Originally Posted by PokeyLeo View Post
    cest cool de faire de la pub
    Speak english

    0 Not allowed! Not allowed!

  8. #18
    Nooblet Supernova's Avatar
    Join Date
    Jun 2011
    Location
    California
    Posts
    36
    Points
    39
         User Info     Contact     Gamer ID
    Join Date
    Jun 2011
    Location
    California
    Posts
    36
    Points
    39
    Gamer IDs

    Steam ID: MightyPurps

    Contact info:

    Youtube Channel: Youtube.com/Supernova0riginal

    Default

    Hahaha me and Mystery would rape the shit out of your clan hahaha. We play legit all the way and I think we fought you before and you were loosing so you left the game

    0 Not allowed! Not allowed!

Bookmarks

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  
All times are GMT -10. The time now is 12:33 AM.
Powered by vBulletin®
Copyright © 2019 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.