Results 1 to 7 of 7
  1. #1
    Member
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    194
    Points
    336
         User Info     Contact     Gamer ID
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    194
    Points
    336

    Default My Thoughts on Coding the hell out of MW3

    I love codes, I use it sometimes, but I really don't want too many game ruining codes public that ruin the fun out of playing legitly. Mods I don't care because its really fun and you can only play on private. Well, I hope people won't release too many game ruining codes.

    0 Not allowed! Not allowed!

    Earn prizes by going to SwagBucks. Redeem your points for Amazon Gift Cards, XBOX, etc. If you decide to sign up PM me and I will tell you how to make $5 in about one week or less.

  2. #2
    MonsterCat
    Insan3Lik3
    CheeseToast's Avatar
    Join Date
    Apr 2011
    Location
    Calgary, Alberta, Canada
    Posts
    4,684
    Points
    4,169
         User Info     Contact     Gamer ID
    Join Date
    Apr 2011
    Location
    Calgary, Alberta, Canada
    Posts
    4,684
    Points
    4,169

    Contact info:

    Youtube Channel: http://www.youtube.com/CheeseToastHax

    Default

    I agree. I hate when people come into my lobbies with infinite uav and ruin the mods that I put hours of time into. I wouldn't mind host only codes being released but then someones going to make always host code. Also, I'm going to play legit before modding.

    0 Not allowed! Not allowed!
    "It's better to lose an argument/debate then to win. Cause when you lose you grow as a person."
    -CheeseToast

  3. #3
    Frozenbit.io Vintage's Avatar
    Join Date
    Aug 2011
    Location
    Behind you
    Posts
    4,256
    Points
    6,291
         User Info     Contact     Gamer ID
    Join Date
    Aug 2011
    Location
    Behind you
    Posts
    4,256
    Points
    6,291

    Default

    Well I don't like host codes cuz I can never get host

    0 Not allowed! Not allowed!

  4. #4
    Diehard
    Join Date
    May 2011
    Location
    Hell on Earth
    Posts
    583
    Points
    955
         User Info     Contact     Gamer ID
    Join Date
    May 2011
    Location
    Hell on Earth
    Posts
    583
    Points
    955

    Default

    Quote Originally Posted by HAXZing V3N0M View Post
    Well I don't like host codes cuz I can never get host
    kinda of the point of host only. less chance of running into hackers.

    0 Not allowed! Not allowed!

  5. #5
    Retired Wii Modder
    Feet Fetish
    MiniSodaBoy's Avatar
    Join Date
    Oct 2011
    Location
    Taking a shit on hetoan
    Posts
    816
    Points
    1,051
         User Info     Contact     Gamer ID
    Join Date
    Oct 2011
    Location
    Taking a shit on hetoan
    Posts
    816
    Points
    1,051
    Gamer IDs

    Gamertag: Mini Soda Boy

    Contact info:

    Youtube Channel: www.youtube.com/THEMANSMODZ

    Default

    Agreed

    0 Not allowed! Not allowed!

  6. #6
    Member
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    194
    Points
    336
         User Info     Contact     Gamer ID
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    194
    Points
    336

    Default

    Quote Originally Posted by CheeseToast View Post
    I agree. I hate when people come into my lobbies with infinite uav and ruin the mods that I put hours of time into. I wouldn't mind host only codes being released but then someones going to make always host code. Also, I'm going to play legit before modding.
    Yea, like when sometimes I host a modded gametype game or something someone comes with inf uav. I play legit player matches and I hate when people have inf uav, no recoil w/ famas = ruins the fun and ruins the game.

    0 Not allowed! Not allowed!

    Earn prizes by going to SwagBucks. Redeem your points for Amazon Gift Cards, XBOX, etc. If you decide to sign up PM me and I will tell you how to make $5 in about one week or less.

  7. #7
    ABlackGuy's Avatar

    Badge

    Join Date
    Jul 2011
    Location
    Yes
    Posts
    4,403
    Points
    5,430
         User Info     Contact     Gamer ID
    Join Date
    Jul 2011
    Location
    Yes
    Posts
    4,403
    Points
    5,430
    Gamer IDs

    PSN ID: X_-ABlackGuy-_X

    Default

    Quote Originally Posted by CheeseToast View Post
    I agree. I hate when people come into my lobbies with infinite uav and ruin the mods that I put hours of time into. I wouldn't mind host only codes being released but then someones going to make always host code. Also, I'm going to play legit before modding.
    LOLLOL

    I people to lay off the codes for a while. I started hacking cause BO got boring. Im not gonna hack for a while. If I see a hacker and Ill talk shit to them they wont know who I am hope its not someone with
    I just hope its not somebody with a Gecko.
    Unlike some people here Im actually good.

    0 Not allowed! Not allowed!


Bookmarks

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  
All times are GMT -10. The time now is 03:09 PM.
Powered by vBulletin®
Copyright © 2016 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.