Results 1 to 3 of 3
  1. #1
    Member humorvitrio's Avatar
    Join Date
    Oct 2011
    Posts
    194
    Points
    431
         User Info     Contact     Gamer ID
    Join Date
    Oct 2011
    Posts
    194
    Points
    431

    Default [doubt] Host Codes (Call of Duty's)

    why the best codes only work as host?. I have no experience in building codes (I don't have a geckos dispositive). but I can assume it is due to use of the first slot connection, I'm right, right? (is only speculation :B)

    Well, here is my question, or rather my doubt... is possible to know that I occupy slot to connect ?

    PS: Sorry my bad english.
    -----------------------------------------
    ¿ por qué los mejores códigos solo funcionan como anfitrión ?. No tengo experiencia en creación de códigos (no tengo un dispositivo geckos), pero puedo suponer que se debe a uso del primer slot de conexión, estoy en lo cierto, ¿ verdad ?. (estoy especulando :B)

    bueno, he aquí mi pregunta, o más bien mi duda... ¿ es posible saber que slot estoy ocupando al conectarme ?

    ht tp://i42.tinypic.com/24ooa42.png

    0 Not allowed! Not allowed!

  2. #2
    Nooblet lemuralex13's Avatar
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    44
    Points
    77
         User Info     Contact     Gamer ID
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    44
    Points
    77

    Default

    Quote Originally Posted by humorvitrio View Post
    why the best codes only work as host?. I have no experience in building codes (I don't have a geckos dispositive). but I can assume it is due to use of the first slot connection, I'm right, right? (is only speculation :B)

    Well, here is my question, or rather my doubt... is possible to know that I occupy slot to connect ?

    PS: Sorry my bad english.
    -----------------------------------------
    ¿ por qué los mejores códigos solo funcionan como anfitrión ?. No tengo experiencia en creación de códigos (no tengo un dispositivo geckos), pero puedo suponer que se debe a uso del primer slot de conexión, estoy en lo cierto, ¿ verdad ?. (estoy especulando :B)

    bueno, he aquí mi pregunta, o más bien mi duda... ¿ es posible saber que slot estoy ocupando al conectarme ?

    ht tp://i42.tinypic.com/24ooa42.png

    The reason, as far as I know, is that it is the way CoD's are designed. The host's files are used to do many things (they host the game with their files off their disc) because if everyone ran all of their files off of their discs, it would be have a lot of lag. Their are still many things that are run off everyone's personal disc, which become non-host codes.
    Hope I helped!
    -----------------------
    O en espanol:
    La razón, como lo que yo sé, es que es la forma en CoD están diseñados. Los archivos del host se utilizan para hacer muchas cosas (que albergan el juego con sus archivos de sus discos), ya que si todo el mundo corrió todos sus archivos fuera de sus discos, sería tener un montón de retraso. Su todavía muchas cosas que se ejecutan fuera del disco personal de cada uno, que se convierten en no-host códigos.
    Espero ayudado!




    But yes, if you are the first person to connect to a match, and you have good connection, you will most likely be host (their is also host migration, which changes the host to be a better connection one if it is currently lagging)
    -----------------------
    Pero sí, si es la primera persona para conectarse a un partido, y tiene buena conexión, lo más probable es que sea huésped (su anfitrión es también la migración, lo que cambia el ejército para ser una mejor conexión si se está quedando)

    0 Not allowed! Not allowed!
    Last edited by lemuralex13; 11-29-2011 at 10:24 AM.

  3. #3
    #HitlerDidNothingWrong
    ⌘Flying Dutchman⌘

    Join Date
    Apr 2011
    Posts
    4,018
    Points
    8,445
         User Info     Contact     Gamer ID
    Join Date
    Apr 2011
    Posts
    4,018
    Points
    8,445
    Gamer IDs

    Steam ID: baktiar77 Wii Code: baktiar77

    Contact info:

    Youtube Channel: http://www.youtube.com/user/77baktiar

    Default

    If you had any idea, the ram dumps gives us offsets that (mostly) lead to player slot 1 which are host. There are a few exceptions as inf. uav,aimbot, highlight enemy

    Also it is the host that preety much controls the match. He can end the game and stuff..

    Also hackers dont release non-host codes as they r dangerous and tend to release host-only all players codeds

    0 Not allowed! Not allowed!

Bookmarks

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  
All times are GMT -10. The time now is 02:42 AM.
Powered by vBulletin®
Copyright © 2018 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.